Klachtenregeling

Klachtenregeling Bureau Arbeid en Ontwikkeling
Introductie
Bureau Arbeid en Ontwikkeling doet er alles aan om haar diensten professioneel en
zorgvuldig uit te voeren. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent. Wij
vinden het belangrijk dat u dit kenbaar maakt, zodat we samen tot een oplossing
kunnen komen. Deze klachtenregeling beschrijft hoe wij met klachten omgaan.

  1. Doel
    Bureau Arbeid en Ontwikkeling streeft naar kwaliteit en tevredenheid in alle diensten.
    Toch kan het voorkomen dat een klant of deelnemer een klacht heeft. Deze regeling
    beschrijft hoe klachten worden behandeld.
  2. Indienen van een klacht
    Een klacht kan schriftelijk of per e-mail worden ingediend bij Bureau Arbeid en
    Ontwikkeling. Een klacht wordt alleen in behandeling genomen indien deze is
    ingediend via het klachtenformulier
  3. Behandeling van de klacht
    -Binnen 10 werkdagen ontvangt de klager een bevestiging van ontvangst.
    -De klacht wordt onderzocht door de partners van Bureau Arbeid en
    Ontwikkeling.
    -Indien nodig wordt de klager uitgenodigd voor een gesprek om de klacht toe
    te lichten.
  4. Termijn van afhandeling
    Binnen 6 weken na ontvangst ontvangt de klager een schriftelijke reactie met het
    oordeel en, indien van toepassing, een oplossing of voorstel tot herstel.
  5. Bezwaar en onafhankelijke derde
    Indien de klager het niet eens is met de afhandeling, kan deze zich wenden tot een
    onafhankelijke externe bemiddelaar, afhankelijk van het onderwerp, waarmee
    Bureau Arbeid en Ontwikkeling samenwerkt. Het oordeel van deze onafhankelijke
    derde is bindend voor Bureau Arbeid en Ontwikkeling.
  6. Vertrouwelijkheid
    Alle klachten en gegevens van betrokkenen worden vertrouwelijk behandeld en
    alleen gebruikt voor de afhandeling van de klacht.
  7. Bewaartermijn
    Klachten en de wijze van afhandeling worden minimaal 2 jaar bewaard.

Klachtenformulier Bureau Arbeid en Ontwikkeling
Uw gegevens
Naam: …………………………………………………
Adres: …………………………………………………
Postcode en woonplaats: …………………………………………………
Telefoonnummer: …………………………………………………
E-mailadres: …………………………………………………
Gegevens over de klacht
Datum van de gebeurtenis: …………………………………………………
Betrokkene(n) (naam medewerker of dienst):
…………………………………………………
Omschrijving van de klacht:
…………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………….
…..
…………………………………………………………………………………………………………….
…..
Eventuele bijlagen
(Voeg hier documenten of correspondentie toe die relevant zijn voor uw klacht.)
Gewenste oplossing of reactie
…………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………
Datum en handtekening
Datum: …………………………………………………
Handtekening: …………………………………………………